Thursday 8 March 2012

hello, my new blog!!

ASSALAMUALAIKUM...


haaa, dah wujud pun blog kedua aku ni. blog ni dicipta untuk menyalurkan semua fanfiction-fanfiction aku yang "hebat" tu kat sini. takkan aku nak post kat sana kan. so, ini medium kedua aku untuk menulis.

fanfiction tu ape??

alaaa, dah nama fiction. cerita rekaan sendiri laaa. tapi fanfiction ni, menulis cerita dengan nama artis sebagai pelakon. hee, contoh aku nak buat cerita pasal artis ni dengan artis tu. tapi, kebiasaannya fanfiction ni pendek. ada jugak kawan aku yang buat panjang sampai berepisod-episod. aku lak, jenis yang malas nak buat bersiri, jadi tamatkan jugak.

aku menulis fanfiction sekadar saja nak isi masa yang tak patut dibuang tu. mungkin blog ni jarang sikit laa nak diupdate berbanding blog yang dah 3 tahun tu. tapi, aku tetap akan menyumbang fanfiction bila aku dah bersedia dengan karya aku nanti.

heeee... dah banyak sebenarnye koleksi aku dalam laptop ni. cuma nak pilih mana satu yang best dulu. keluarga aku memang cukup tau aku memang suka menulis selain daripada menari. tapi, taklaa sehebat penulis Ombak Rindu tu, ataupun sehebat karya TitANIC. CUKUPLAA HEBAT BAGI aku.. hehe..

okeylaaa, i nneed to go. bye222.

wait for the new entry. coming soon~~~

No comments:

Post a Comment